Baby01 Şuan eşim, ben ve anladığımız kadarıyla bebeğimiz(ateşlendi iki kez) korona geçiriyoruz.Maske takıyoruz yine de eşimle acaba gerek var mı bilgisi olan??
LilyaBn Baby01 çok geçmiş olsun. Bizde ailece olduk takmadık maske. Zaten zor bir süreç bir de maskeyle bunalmaya gerek duymadık bir sıkıntı yaşamadık🙏
Cheddar Baby01 evde herkeste belirti varsa takmayın bence. Biz takamadık zaten zor nefes alınıyor bi de onu takarsam 🤷♀️
Cheddar Baby01 doktorlar virüs yükünden bahsediyolar tabi.. Hani daha az virüs almak en iyisi gibi. Camlar açık olsun çokta temas etmeyin birbirinize o şekilde belki idare edebilirsiniz. Bizimde 4 gün var bitmesine ☹️ geçmiş olsun