Arkadaşlar o kadar iğrenç saçlarım var ki ! Genetik olarak çok şanssızım bu konuda . Kıvırcık ama iğrenç bir kıvırcık . Kalın telli , aşırı sert, kabarık , adam akıllı bukleleri olmayan bir kıvırcık . Evde birkaç kere Brezilya fönü yaptım ama onun da zararlarından korkuyorum ayrıca saçtan gitmeye yakın saçı mahvediyor. Onu yaptıktan sonra saçım daha da kötü oldu malesef . Hep toplamaktan bıktım .Hiç mi çare yok ya ???