Sabah için poğaça yapacaktım akşam 6 gibi hamur mayaladım. Yaş hamur kullanırım hep baktım kalmams bende kuru mayayla yoğurdum. Hamur kabına koydum. Neyse yoğurdum ettim kızım uyandı onla ilgilendim tam gittim pogacayi yapayım hop elektrk kesildi. Geldikten sonra da kızıma yemek duş oyun etraf toplaması derken bıraktım öyle gece uyuşun yapayım dedim. Şimdi gittim yapmaya böyle aşırı eksi kokuyor. Evet maya ekşi kokarsa bu sanki biraz fazla kokuyor. Acaba kuru mayadan kaynaklı mi yoksa o süre zarfında bozulma ihtimali var mı. Hen normalde sabaha kadar yine bekletirim daha güzel mayalanır öyle ama bu niye böyle oldu anlamdım. Sizce pogacayi yapimmi yoksa bozulmusmudur