Kızlar ben 2 yıla yakındır evliyim bi süre kendi evimde bi süre kaynanamda kaldım derken bu sene kendi evime geçtim . Şimdi kış için dolaba biraz bamya taze fasulye kapya patlıcan fırınladım onu attım bşka ne yapabılırım bana biraz akıl veririmisiniz