Kızlar kızım 3.5 aylık. Gündüz uykuları hiç iyi degil saatlerce uykusu olmasına ragmen uyumuyor uyusada yarım saat sonra geri uyanıyor. İlk dogdugundan beri gündüzleri uyku sorunu var geceleri güzel yatıyor. Sizce uyku egitimi almalımıyım alıp pişman olan var mı?