İyi akşamlar. Son 1 haftadır resmen rahmimin orada birşey hareket ediyor. Adetimde şuan. Önceki ay geciktim diye test yapıp ertesi günde adet gördüm yani gebelik değildir diye düşünüyorum. Sezaryen doğum yaptım oğlum 23 aylık bu zamana kadar hiç böyle birşey yaşamadım neden olur ki?