R3232 benim oğlum 9 da ayaklandı 10. Ayda desteksiz çok güzel yürüyordu şimdi 14. Ayında tabiri caizse düz duvara tırmanıyor masa, sandalye tepelerinden indiremiyorum, parkta kay kaya çıkıp kendi kayıyor vs.. eskiden erken yürüdü diye seviniyordum şimdi öyle zorlanıyorum ki yetişmekte başına bişey gelecek endişesi ile acaba biraz daha mı geç yürüseydi diye düşünmüyorda değilim bazen 🙄 istekli bebek için bişey yapmaya gerek yok ama biz hafif kolay iletebileceği sehpamız vardı ayaklarına çift kat çorap geçirmiştik onu itmeyi çok seviyordu öyle daha da hızlandı gelişimi