sevval_5481öncelikle hangi bölümü istediğinize karay verin sonrasında bi çalışma planı yaparak başlayın ve planı belirli aralıklarla güncelleyin, ezber gerektiren derslere daha geç başlayın önceliğiniz pratik isteyen sayısal dersler olabilir bol soru çözmeye vaktiniz kalır, mutlaka paragraf soruları çözüp hız-performans dengesini kontrol edin, 4 yıllık bir bölüm istiyorsanız AYT konularına ağırlıklı çalışın, iki yıllık bölümler için TYT puanınız yeterli olacak. Yayın olarak bilmiyoeum her derste iyi olan yayınlar değişebiliyoe ama mutlaka her ay en az bir deneme yapın ilk çalışmaya başladığınız andan itibaren. Neticede hepimiz anneyiz anne adayıyız önemli olan saatler harcamak değil bir saat ayırıp dolu çalışmak ve bu gücü kendinde bulabilmek 🌟 başarılar diliyorum şimdiden yolunuz açık olsun ☺️