Selam anneler.7 buçuk aylık oğlum çok tembel. Yüzüstü durmaktan asla hoşlanmıyor. Yuzustunden sirtustune dönüyor ama sirt üstünden yuzustune dönmüyor.sinirleniyor.biliyorum ki her bebeğin gelişimi farklı ama insan merak ediyor sebebini.Bunun dışında tepkileri çok iyi.beni taklit ediyor seslerini hareketlerimi