Gmgm benimde 9 gün oldu hala toparlayamadım çok agrım var iç dikişler de açıyor sanki içerde lastik atar gibi biseyler oluyor gobegime tişört bile deyse sızlıyor karnım çok kötü durumdayım hala dik ve sırt üstü yatıyorum desteksiz kalkamiyorum bunlar yetmezmiş gibi birde bugün yerde su varmış kaydım çok kötü düştüm yerimden kalkamiyorum hastanelik oldum allahtan bisey çıkmadı ama agridan ölüyorum