91817161 evet gördüm ağrı yı şehir demek bile büyük ayıp şehirlere yani kardeşim ağrı da memur yanına gitmiştik ama şehir yok resmen yozgat yine oraya göre paris kalır🤣aynen erzurum güzel sevdik hem büyükşehir imkanı çok yani yozgatın avantajıda çevre illere yakın olması bide havası işte ben adanalıyımda oyüzden yazın özellikle yozgat cennet diyoruz😅