Minnakanne23 tugratoprak 6. Ayının içinde ayırmıştıö hiç sorlanmadm uyandıkca emzirip ytrdım geri yatagına
Peromer tugratoprak ben 2 aylıkken ayırdım zorlanmadım aglayınca odasında emzırıp gerı yatagına koydum su an 6 aylıgız .
Egemen16 tugratoprak 4ay küçük gibi geldi bana yine de siz bilirsiniz ben 10 aylıkken ayırdım şuan 14e girecek sorun yaşamıyoruz
ssemashn tugratoprak 4 bucuk aylıkken ayırmıştım zorlanmadım hep emzirip uyutup geri besigine yatirdim suan 13 bucuk aylik
Egeanul tugratoprak 6 aylıkken ayırdım zorlanma yok telsiz aldım zaten odamın yanındaki odada uyuyor duyuyorum normalde de
Fabulas tugratoprak 2.5 aylıkken ayırdım sımdı 3.5 aylık biz zorluk yaşamadık aksine odasına cok güzel adapte oldu