Oğlum şuan 10aylik 6-9ay arası mükemmel beslenen kahvaltısı meyvesi yemegini çok güzel iştahla yiyen bir bebeydi ki 1ayı geçiyor ek gıdayı diliyle geriye itiyor sürekli mama istiyor sevdigi şeyleri bile yemiyor çok nadir çorba içiyor iki lokma alıyor almıyor yemekleri yumurtayi hergün yiyen bebem ağzina bile almiyor pankek yapiyorum yemiyor herşeyi diliyle itiyor muz meyveli yoğurt vs yiyor… hergün farkli şeyler deniyorum agzina sürmüyor 😓 iştahsız olsa mama yemez meyve yemez her verdigimde istiyor.Ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım üzülüyorum ya çok güzel besleniyordu nazar mı değdi ki 🥺 yardım please tecrübeli anneler blw püre pütürlü her şekilde yedi alakasi yok onla şimdiden söyleyeyim de