Merhaba hanımlar çocuğumda son bir aydır bir tuhaflık var geceleri iki de üçte kalkıp ağlıyor ve uyumamak için direniyor su istiyor bebeğini istiyor değişik değişik isteklerle gönlünü ediyorum ki uyusun diye ama ne yazikki uykusu bölündüğü için azıcık dalda bile tekrar uyanıyor inanın ilk yeni doğan döneminde bile böyle yapmıyordu acaba bir derei mi var okuyorum gündüz uykularını düzenli uyuması için çabalıyorum acaba bu gece terörü mu uyku terörünü bilmiyorum düzgün uyumadigim için artık halüsinasyonlar görüyorum uyusa bile ağlama sesleriyle kendimi yanına atıyorum sanırım üç saat uykuyla bir aydır yaşadığından biraz zihnen ruhen yoruldum yardımcı olun lütfen tesekkurlee