Kızlar Selam 👋🏻
10 gün sonra 7 aylık olucaz taşındığımız için uyku düzenimiz inanılmaz bozuldu bide üstüne diş çıkardık iki tane alt incilerimiz ama hala gece sürekli uyanıyo ek gıdayı çok güzel yiyo çorbalarla devam ediyorum artık yiyo seve seve ama gel gelelim ek gıdaya başladıktan sonra oldu olanlar sürekli uyanma ya öyle derin uyuyo ki inanırmısınız top patlasa uyanmaz hadi koyayım beşiğe diyorum odadan çıkıyorum 2 dk tutuyorum başlıyo ağlaya bide canı yanarmış gibi mis gibi uyuyan çoçuğum gitti sürekli kalkan bi çoçuk oldu sizler nasılsınız neler yapıyosunuz bari birbirmize tavsiyeler verelim 🧐