Benimde oğlum doğduktan sonra küvezde kaldı enfeksiyondan. beni çağırdıklarında meme almadı ağladı ama hiç çabalamadım biberonla verdim Sütü çünkü, zaten psikolojik olarak bebeğiniz hastanede diye yıpranmışsınızdır. birde emmedi diyelim hiç dert etmeyin zaten eve çıkınca er geç bir şekilde yakınların da desteğiyle tutuyor memeyi stres yapmadan benim tavsiyem sadece bebeğinizi koklayıp hasret giderin o mutlulukla herşey daha yolunsa gider .