3 aylık bebeğim 2. Ayından beri iştahsız. Ne anne sütü ne mama hiçbir şey ile beslenmek istemiyor. Saatlerce aç kalsa açlıktan ağlamıyor. Tüm tahlilleri temiz, doktorlar sağlıklı deyip gönderiyor. Çok erken biliyorum fakat bu dönemde polivit tarzı şurup ya da balık yağı kullanan var mı?