Ilaydaa amin amin canım ben hep mama veriyorum 11 aylik bebegim
…arkadaşım doğum yaptı benden 2 ay sonra asla mama vermedi neymiş günahmış … bırak ac kalsin o zaman dedimmm…uyumuyor diye şikayet ediyordu ac insan uyurmu dedim bağırdım cagirdim bidaha da muhatap olmadım… sütümuz olmayabilir yapacak birşey yok kimisi de durduğu yerde akar sütü… nasip kısmet… hasta olmasınlar da mama da olur meme de…