Kızlar 2 aylık bebeğim var emme konusunda sıkıntımız yoktu çok şükür ama sabah sağ göğsü emmedi ağzına aldığı gibi ağlıyor çığlık atıyor emmiyor. Bir kaç saat sonra diğer göğsü de emmemeye başladı. Bir kaç defa denedim zorla ağzına sokuyprum ağlaya ağlaya çığlık ata ata içti meme reddi mi ya. Bide boğazından hırıltılı nefes alıyor burnunu da açtım geçmedi. Bugün Çokta terliyor başından sırtından inşallah hasta değildir. Yardımcı olun acile götüreyim mi