Bir alakası var mı bilmiyorum ama kan damlasına başladığımdan beri bebeğim kakasını daha kolay yapıyor. Kabızlığa yatkın bir bebek. Özellikle ek gıdadan sonra hep kaka problemi oldu. Kan damlasından sonra daha bir kolaylaştı sanki ya da tesadüf bana öyle geliyor. Bunun bir alakası var mıdır?