Magnolina ay hep emmicek diye aklım gidiyodu 😂 kafayı yemişim işte oyuzden bekarkenki kiloma dönmüş bulunmaktayım herkes bana acıyarak bakiyodu 🤭 valla nasıl normale döndük bilmiyorum sonra ben yattım oda üstümde bı sağa bı sola takiliyodu 3 yaşına girecek zor bela bıraktırdım 1 buçuk 2 ay olcak nerdeyse hala süt içmek istiyorum diyor her evresi zor ya