[silindi] Malesef herşeyden korkuyor 1 yaşına girmesine çok az kaldı ,hep böyleydi kapı sesi ayak sesi ani gelişen sesler,blendır sesi,elektirkli süpürge sesi…var mı bebeği böyle olan,ne zaman düzelir ki
Mom89_ [silindi] benim bebeğim 7 aylık şuan dediğiniz herseyden bebeğimde korkuyo . Ama hiç bunu sorun olarak görmedim açıkcası .düzelirmi ? Ne zaman düzelir? Diye geçirmedim bile aklımdan . Çünkü ani bi reflekstir o korku . Benim haberim olmasa mesela bu seslerin herhangi birini duysam aniden yada aniden de olmasına gerek yok refkleksle korlarım, bi sışrarım olduğum yerden belki 🤣Bana normal geliyo yani
Cyln [silindi] benim kızımda çok korkardı. Bant sesinden falan ne ararsanız ama zamanla geçiyor. Blender sesinden hala korkuyor tabi tepki veriyor. 21 aylık bu arada
mirayyy20-20 [silindi] aynen öyleydi 14 aylık oldu bazıları geçti diyebilirim ama elektrik süpürgesinden hala korkuyor bugün mutfakta yalnızdık blender yapmam gerekti biraz da uzun sürdü ama korkmadi tabi sürekli ona baktım anlattım konuştum. Oyuncaklardan çok korkardı su atlar var ya biniyor üstüne sallanıyor hediye gelmsiti 2 aydır korkuyor hala binmedi
Lidya-t 1,5 yaşında şuan sadece blender sesinden korkuyor.Süpürgeye ,kapı sesine alıştı.Yavaş yavaş azalıyor artık.
Fatma13_ [silindi] hapşırık hıçkırık kendi yapsa bile korkuyor. hatta gaz çıkarırken bile korkuyordu, alışıyor sanırım zamanla. Refleks, normal. Güldüğümde bile bazen dalmış oluyor bir şeye ben fark etmiyorum, zırıl zırıl ağlıyor 🤣😂
Jeida Benim oğlum doğduğundan beri seslere karşı çok hassas. Ses duyduğu anda ağlayarak üzerime tırmanıyordu. Şuan 15 aylık. Sesleri öğrendikçe alışıyor. Ben özellikle ağlasa da gösterip anlattım hep. Mesela Süpürgeyi çalıştırmadan önce şimdi vuuu yapıcak diyordum. Şuan ev süpüremiyorum bana vermiyor kendi süpürüyor :). Dışarıda geçen zerzevatçılardan da çok korkardı, onlar geçerken ben de evde bağırıyordum gülerek patatesçiiii diye, oyunla falan öğrendi birçok şeyi.