minnakanne12 bizde bu hafta başladik ek gıdaya vasabi almayı düşündüm en başında ama fiyatlar inanılmaz pahalanmiş onun yerine buhatda pişirme aparatları var tencerede ondan aldım denemek için gayet iş görüyor kullanişli o kadar para vermeye gerek duymuyorum artık açikçasi tavsiye ederim