Masal06 Molfix 3 numara kilot bez kullanan var mi memnun musunuz alicam ama karar veremedim iyi midir kullanan anneler var mu?
Elifnurr Masal06 ben kulandım 6numarasını çok güzel kulot bezi pişik sızdırma vs bisey olmadı memnundum şimdide sleepy molfix Prima hangisi denk gelirse alıyorum
Gozde_alparslan Masal06 evet ben üçten itibaren külot bez kullanıyorum şuan beş numradayim çok memnunum ne pişik ve taşırma ne sızıntı
Masal06 Kızım iki aylık bu gün 3 numara kilot bezi kullandım karnında izler yapmıştı sanki sikiyo gibi emin olmadım bnde