Dlk6720 Merhabalar hanımlar 2 sınovac asıdan sonra bugun 3. Doz aşimi da oldum ancak bu seferki biontech ilk ikide emzirdim ama suan tereddüt içindeyim canlı ası oldugum için sizce emzirmeli miyim kızım 10 aylık
Asl90 Dlk6720 ben emzirdim canım sorun yok emzirin diyorlar zaten ayrıca canlı aşı değil içiniz rahat olsun.
kahvela Dlk6720 happy mom da ve kids ye çok okudum yüzde 95 i emzirmiş nerdeyse okuduğum kadarıyla ilk dozumu bende 24 günlükken olmuştum yanlış hatırlamıyorsam emzirmiştim doktoruna danışıp 🌸 dünde ikinci dozu oldum ve yine emzirdim. Biontec oldum ikisini de bu Arada 😇
Bussra1 3 gün önce biontech oldum. Aşıyı vuran hemşire 3 saat emzirme , 3 saatin sonunda sağıp sütü atmamı ondan sonra emzirmemi söyledi. Çocuk doktorumuz ise hemen emzirebilirsin dedi. Ben ne olur ne olmaz diye 3 saatin sonunda emzirdim.