Kızım 17 aylık 10 kilo. Ne sabah kahvaltisini ne öğle yemeğini ne akşam yemeğini yer. Çok bunaldım sürekli bu şekilde postlar açıyorum zaten ne yaptımsa olmadı sağlık sorunu da yok çok şükür. Sizde emzirmeyi biraktirmali miyim? Bırakınca yiyor diyen çok. Siz olsanız napardiniz?