AlyaMeyra Arkadaşlar başına gelenler veya bilgisi olanlar yanıtlarsa sevinirim.. şimdi şöyle ki eniştem covid pozitif, ablamda temaslı. Ama aynı zamanda da negatif. Bu durumda ablamda karantina da mı oluyor yoksa negatif olduğu için serbest mi????
Eesay AlyaMeyra temaslı olduğu için karantinada olması gerek diye biliyorum. Çünkü pozitif olabilir ilerleyen günlerde
Asl90 AlyaMeyra karantinada canım benim eşimde covid oldu bende temaslı ama negatiftim ona rağmen benim karantina sürem daha uzundu hatta
AlyaMeyra erzey Eesay Asl90 O0y6k0u2m2020 GoGirl AA201207 Minik1anne Mlkko yanıtlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar bende böyle biliyordum fakat ablam hemşire ve negatif olduğu için hastalık izni verilmemiş ve çalışmaya devam edecekmiş 🤔 F-Betul
GoGirl AlyaMeyra karantinada oluyor ayni sekilde enistenizle beraber ayni evde ol.asalar dahi karantinada oluyorlar temaslilar
AA201207 AlyaMeyra aynı durum halamlarin başına geldi halam pozitif eniştem negatifti ama o da karantinaya alındı pozitif biriyle temaslı olmuş oluyor çünkü
Minik1anne AlyaMeyra eşimde pozitifti bende bisey yoktu ama karantinadaydım yanlız sonradan belirti olabilir bende eşimin pozitif olduğunu öğrendikten 3 gün sonra belirtiler olmuştu
Mlkko AlyaMeyra 2 hafta kuluçka dönemi olduğu için ilerleyen günlerde pozitif olma ihtimali var o yüzden karantinada olmalı geçmiş olsun
Oznurckose1 AlyaMeyra eşim negatifti ben 1 2 gün sonra pozitif çıktım ikimizde 10 gün evdeydik onlarda öyle olacak maalesef
yaseminoztrk AlyaMeyra eşim 1 aylığına askere gitmişti ben hamileyken. Döndüğünde onca inanın içine girdim (giderkende test almışlardı) bir antikor ve pcr testi vericem sende gel dedi. İlle ısrar ısrar verdim test laf olsun diye. Ertesi gün birlikte uzanıyoruz benim telefonum çaldı pozitifsiniz 😲 eşimi attım hemen yataktan git diye bu arada 27 haftalık hamileydim ve asla parmak ağrım bile yoktu sıfır belirti 😁 ama eşim negatif çıktı 🤷♀️
SedaMeyra AlyaMeyra karantinada oluyor. 2 yigenim pozitifti ablam enistem ve babaaanneleri ile ayni evdelerdi ve negatfilerdi evden cikmadilar
Gozde_alparslan AlyaMeyra eşim Covid olmuştu benden de gelip test aldılar ama negatif çıktım beş altı gün sonra koku gidince filyasyonu çağırdım test yaptılar pozitif bazen yanlış çıkabiliyor veya kulacka süresi değişebiliyor diye temaslilarda karantinada kaliyor