Osmnn_457 bekarken de kullandığım doğumdan sonra bebek 2. Aynı doldurduktan sonrada aynı çayı kullandım düzensiz kullanımda ikisinde de 6 kilo verdim düzenli kullansam mutlaka 10 kilo verirdim 1 ay gibi bir sürede.Çayın hiç bi yan etkisi yok emziren annelerde kullanabiliyor.Çayı içtiğinizde sizi tok tutuyo acıksanız bile yeme isteği olmuyo çok susatıyo yağ yakıyor. Adı gözdenin çayı deneyin gerçekten pişman olmicaksınız instagramda kullananların resimleri yorumları mevcut.Ben çayı bıraktığımda 6-7 ay hep aynı kiloda kaldım taki hamile kalana kadar o da normal yani.Valla kullanıp memnun kalmasam önermezdim mutlaka alın deneyin derim