yigitmomss Prensesannesi38 Malatya inönü üniversitesi Ekonometri mezunuyum +Eskişehir anadolu üniversitesi adalet okuyorum 2.sınıfa geçtim
Burculiceee Prensesannesi38 ben henüz mezun olamadım bu son sınavım inş mezunum liseden ilerisine bakıcaz artık
Suslu_Meri İbranice dil filologu Mezunuyum. Çevirmen olarak çalışıyordum. Çocuktan dolayı durdurmak zorunda kaldım
52_58_52 Suslu_Meri dil filolugu mu ay hep cok ilgimi cekmistir ama maalsef asla dile yatkinlik yok gram yok yani cok ozeniyorum
Suslu_Meri Zeynep-mina12 Teşekkür ederim 🥰 çok severek yapıyordum işimi. Bebeğim dedi hoopp orda dur hele 😂 yuksek lisansı da bu yıl kazandım uzmanlık için. Rabbim her kesin işini rast getirsin❤
AlyaMeyra Prensesannesi38 ilk ve acil yardım mezunuyum şuan sosyal hizmetler okuyorum siz sosyal hizmetleri açıktan mı okudunuz ?