Prensesannesi38 Evet forumda hangi bölümden anneler var merak ediyorum ben çocuk gelişimi + sosyal hizmetler mezunuyum ✍🏼
Sibel8Duru Prensesannesi38 Türk dili ve edebiyatı mezunuyum ayrıca tıbbi sekreterlik okuyordum dondurdum 😊
-Selenay Prensesannesi38 erzey lise de hemşire mezunuyum ön lisans paramedik son sınıf öğrencisiyim 🚑
whitepearlsmother kucukprensinannesi bu sene nasip olurda çıkar inşallah nasıl dersler kayıt falan anlatır mısınız? Tercih sonucu bekliyorum
iki_prenses_annesi201 Prensesannesi38 lise mevzunuym bölümüm ana okulu mezunuym 😊 aslnda ünivrsite sosyl hizmtlre bşlmştm evlilk aşamsndan dolayı dondrdm zmnnda
obirannee Zhnce tibbi dokumantasyonluk nasil bolum acaba zormu bende bu sene basvurdum ama disardan okumak zormu dersleri vs