Kızlar bebeğim 6 ay 6 günlük. Ek gıdaya 5.5 aylıkken geçmiştik tadımlar yapıldı ama zorla tabi sevemedi bir türlü. Her neyse , bebeğim kendine yaptığım verdiğim şeyleri yemiyor mesela yayla çorbası gibi. Benim yediğim yemeklerden istiyor ağzını açıyor , ben kaşıkla yerken mesela kendi yiyormuş gibi ağzını kapatıyor ağzının suyu akıyor.. kendime yayla çorbası yapsam o şekilde yiyor anca. Ben ne yersem onu istiyor. Sizde de böyle mi? Böyle oldu mu?