dlrkrn kızımda da oldu ara ara rengi kayboluyo ama yeri sabit kuruluk gibi kalıyor, kaşıntı yoktu doktorumuz atopik dermatit dedi kortizonlu krem kullandık 4gün geçirdi krem sonrasında ara ara çıktı kayboldu cilt yapısından kaynaklı tekrarlayabilir demişlerdi.