Kızlar benim düzleştiricim remington markası 6 7 yıldır kullanıyorum heralde ama hiç böyle dümdüz olmuyor saçım o kadar kıvırcık bi saçımda yok ama dalgalı gibi kalıyor.bende dümdüz olsun istiyorum eskiden ütülerde ne güzel dümdüz olurdu 😂😂 Sizin önerdiğiniz jilet gibi düz yapan bi ürün var mı 😂 yada düzleştirici tarak mı alsam