Anneballikosu Arkadaşlar 5 yıl öncesine dönüp kendinizle 30 saniye konuşma şansınız olsa ona ne söylemek isterdiniz ? Cevapları merak ediyorum. Daha önce hiç konu açmadım heveslendim ben de. 😊
ebz09 Anneballikosu insanların düşüncelerini değil kendi duygularını ve isteklerini önemse. O okula devam et ve sakın yine pes edeyim deme. Sen çok başarılı olabilecekken kendini çok değişik yerlerde bulursun bak yapma 😂 birde biraz tez canlı olma ya Derdim
Anneballikosu Aylinsmom çok zor çok bebeğimin 13 ayı bitti hala alışamadım ev iş çocuk zormuş sahi annelerimiz nasıl başarıyorlar kesinlikle o kadar enerjim yok.
Anneballikosu Cheddar ne kadar da güzel kucaklamışsın kendini. En çok da kendimizden esirgiyoruz merhameti oysa.. çok beğendim 🤗
Anneballikosu Hunili bazen ben de söylemiyor değilim bunu. Neden böyle oldu ki ben böyle hayal etmemiştim 😳
iremcagan Anneballikosu ahh yalnız değilmişim mesajınızı okuyunca için öyle bir rahatladı ki herkes yapabiliyor ben bu süreci yönetemiyorum olarak düşünüyordum
Tombikdonerartikcokpahali Yağlar tavan yaptı yağ stokla. Milleti korona Salgını olacak diye uyar kahraman ol 😂
Incininannesiii Anneballikosu nişanlıyken olur öyle düşünceler falan sen bu çocuğu sakın kaçırma harika bir es olacak sil at kafandan olumsuz şeyleri derdim. Nisanliyken birkaç kişi eşimle ilgili beni çok doldurmustu hepsinin asılsız olduğunu öğrendim yaşayarak o zamanlar boşuna üzüntü ve stres içerisinde geçirdim zamanlarımı
Cheddar Anneballikosu Allah layıkıyla evlat yetiştirmeyi nasip etsin. Bu devirde çok zor 🙏 teşekkür ederim güzel anne 🌹
Splash-Splash-Love Anneballikosu Evini ayrı istediğini söylemene rağmen eve gelen ve senle yaşayan kayınlarını kabul etme. Sonradan kötü olacaksın bari baştan kötü ol 🙄
Anneballikosu Miyauw şimdi yani oğlumdan sonra onsuz bir hayat düşünemiyorum yani sanki ondan öncesi yokmuş gibi bazen o günleri özlüyorum sonra kendimi suçlu hissediyorum
ebz09 Anneballikosu ozaman da şimdiki biz olurmuyduk acaba😅😂 bakın suan kafam karıştı. Vardır bir hayır yasadiklarimizda