Gazı olduğu icin emmiyor sancı oluyor karninda benim bebegim de oyleydi sakinlesmesini bekliyordum ama cok acikiyor diye bu defa acliktan agliyordu ayakta ikibacaginin arasina kolumu koyup sallayarak emzirdim poposuna pıtt pıt vurarak veya elimle poposunu kavrayip sadece popo kismini sallayarak emzirdim ama bbegim daha 40 gunluk falandı gaz sancisi cokdu eger buyukse yapilir mi bilmem cunku alışır diye de insan korkuyor