Merhaba kızlar oğlumun ilk doğumgünü olacak haliyle heyecanlıyım bahçemizde aile arasında kutlamayı düşünüyoruz kurabiye canavarı konsepti mi yapsam yoksa Mickey mousse mi kararsız kaldım organizasyon tutsam mı yoksa kendim mi süslesem kararsızlıklar içerisindeyim fikirlerinizi bekliyorum😅