Fatmam On günde Doğum kilosuna ulaşması gerekirmiş genel olarak öyle deniyor ama her bebek farklı benim kızım 3650 doğdu 10 günlükken 3650yiydi yine çünkü şişi iniyor en az 150 gram kadar
1kiz2erkekannesi01 Anladim hanimlar çok sagolun ay olunca gittiğimizde belli oluyor ozman cok.sagolun
Gzmdg Doktor ilk günler %10 kilo kaybı çok normal 10.günden sonra alım başlar günlük 20-30gr arası normal alım demişti bana