Bu açtığim kaçıncı post bilmiyorum yok cozum bulamiyorum her uyandiginda emzik istiyor bazen bir uyaniyor ust üste 10-15 defa emzik veriyorum iki saat kesintisiz uyudugum yok uyaninca eline veriyorum öğrensin kendi almayi diye agliyor agzina goturmeye cabalamiyor bile ne emzikmis ya lanet olsun verdigim gune birakmakta birakamiyorum mesela simdi emzik dustu verdim dustu verdim 15 dakika boyunca uykusu dagildi suan besiginde oyun oynuyor kim bilir ne zaman uyucak gercekten daraldim 6.5 aylık