egelsenkonuss Bebeğiniz kaç aylık,benim kızımın ek gıda sonrası kabızlığı çok oluyordu bi hafta yapmadığı zaman bi kaç kere kullandım fayda ediyordu ama çok çok ağlıyordu kullanırken çok üzülüyordum sonrasında duphalac diye bi şurup kullanmaya başladım o çok iyi geldi.