YSR1810 merhaba bebekler dünyaya geldikten 1 hafta sonra gaz problemleri başlıyor .
biz gaz problemini cok şükür hallettik bu sayede 6 aya kadar b
YSR1810 merhaba , gaz problemi 2.haftaya geldiklerin de başlar benim de bebeğim 3 haftasına dogru uykularından uyanmaya ayaklarını kendine çekmeye kendini besleyememe hep bir huzursuzluk başlamıştı
Hay Allah ne oluyor bu çocuğun nesi var derken dedik bu bole olmaz .
2 buçuk haftalıkken yavaş yavaş karına dogru ittirerek jimnastiğe başladık her alt değiştirmede bacak jimnastiği bizim icin bir rutin olmustu artık. Bacaklarını güzel ısındırdıktan sonra karnına doğru bastırıyorduk ve inanılmılcak şekilde gaz çıkarıyordu günde 5 6 posta bunu yapıyorduk ve her seferinde arka arkaya cok büyük gaz çıkarıyordu. Bu kadar gaz neresinde duruyor hayret etmiştim. Ama bu bastırma jimnastik işi bizim 4 ay hayatımızın bir parçası oldu ve kızım 6 aylık oldu şimdi ve ben cok rahat ettim karnıda güzel doyduktan sonra harika güzel uyuyan bir bebeğim oldu doktor ile konuştum ve hiç bir sakınca olmadığını soledi onlar elastik gibi oldukları icin birsey olucak diye canı açıyor diye korkma eger sende jimnastiği rutin haline getirirsen cok rahat edersin cok uzun yazdım cunkü yararım olursa cok sevinirim bu şekilde kolik olan 3 arkadaşımın bebeğinin de gaz sorununu hallettik ☺️