Soğuk şeyler yeme aşırı gaz yapıyor zaten damlalar şuruplar herkesin bir önerisi var bende boşuna yazmak istemedim çünkü hiçbiri kesin çözüm değil sadece zamanla daha rahat cıkarmaya başlıcak ama gazı bitmicek kabuklu kimyon demleyip kendim içtim yemeklerime kimyon attım dereotu yedim ayran süt çok gaz yapıyor onları içme derim zaten gazlı içicekleri söyleme. Bile gerek yok Allah yardımcın olsun.. gazsız bebeklerimiz olsun tez zamnda geçsin inşallah 🙏🏼😓