Esifet valla benim ki de öyleydi ama son 1 aydır açıldı 🙏🏼 öncesi hiçç yemiyordu 🙄
16 aylık oldu oğlum, çok seçici 🤦🏻♀️ ama bi tadına bak dediğim şeyi en azından deniyo bi lokma, genelde çıkarıyo geri 😬 sebze türü şeyleri yemiyor 🤷🏻♀️ nadiren mücver ya da köfte yiyor, çorba olarak tarhana, soğuk yoğurt çorbası yer yayla da olabilir, yoğurt sever bi de, o kadar.. Kahvaltı da zeytin, burgu /dil peynir, ekmek o kadar yumurta yokk 🤷🏻♀️ bi de son bi kaç gündür salatalık yemeye başladı 🥲
Meyveyi zorla yediriyorum, muzu şeftaliyi ezip püre halinde veriyorum mesela 🤷🏻♀️ karpuz yer bazenn..
Benim ki kuru yemiş, kuru meyve falan yiyor aralarda veriyorum ağzına 🤤 belki senin ki de sevebilir 🤔
Anne sütü alıyor hala şükür ki 🙏🏼 ama yetersiz kalıyor artık..
Ben artık tv ekran karşısında yediriyorum, olabildiğince kaçıyorum ekrandan ama yememesinden iyidir diyorum napim 😢