Kuckadam Balbebek_Egemen ben prima kullaniyordum primum care iflagimiz kurudu simdi evybebey kullaniyorum primaya verdigim paraya cok acidim yeni gectim bayildim harika masallah bizim ilk gunden beri sudan cikrinca bizde uzuluyoruz hep suda kalsin istiyoruz babasiyla atisiyorum ben yeter dedikcek onlar sipsip oynuyor ayaklarini aldirip vuruyor suya 😁 havalar yeni isiniyor banyodada insallah sever yikanmayin 🙏🤲
Balbebek_Egemen Kuckadam molfix kullanıyorduk ama pahalı ya miniestende ben memlunum manşallah nazar değmesin 🧿🧿😁benimkinde denizde alışır sanırım sünnet düşünüyomusun
Mrvee00 Benim kızımda 4 aralık doğumlu şuan 7.200 kilo ve tek göğüs emziriyorum 🙄 ramazan geliyor napcam bilmiyorum geçen yıl hamileydim tutmadım bu yıl tutmam lazım yavaştan ek gıdaya başlıcam 🤦🏻♀️
Kuckadam Balbebek_Egemen ay denizi bende cok istiyorum oglum su kurbagasi masallah burusana kadar birakicam 🙄😊
Kuckadam Balbebek_Egemen normal dogurdum kuzum korse takamadim hamilelikte bobregim genisledi katater takildi bende cok zayifladim su dahi icemedim sonra bi istah acildiki sorma 79la girdim doguma 😬😢😭
Balbebek_Egemen Kuckadam hamileyken verdim ben doğurunca emzirirken aldım saçma ama ve sen nerde yaşıyosun
Kuckadam Balbebek_Egemen bitane ince pazenle kundak yapiyorum hala 😬😁 bitaneden battaniye ormustum bebek yununden 2 kat iple iyiki ormusum onu ortuyorum ellerini acamiyor mumya gibi bi sagina bi soluna ceviriyorum kundaksiz uyumuyor yaz geliyor
Mrvee00 Kuckadam Evet canım başta çok hata yaptım kolayıma bir göğüs geldi sürekli onu emzirdim şimdi diğerin çok çok az geliyor birisi doluyor 🙄
Balbebek_Egemen Kuckadam 😁😁benimkine hiç kundak yapmadım elleri açık olmazsa uyumuyo sen rota aşısı yaptırdınmı
Kuckadam Balbebek_Egemen yaptirdim canim ya hastaligi riske atamadin 15 gunlukken kuvezde kaldi korkusu yetti bize
Kuckadam Balbebek_Egemen canimya seni cok sevdim ingramida yeni actim nasil adni vericm bilmiyrom ogluslari arkadas yapardik sunnet cok istiyorum dedi olmaz dugun dernek yapicakmis bende hic inanmiyorum olsun istiyorum babasida istemiyor
Balbebek_Egemen Kuckadam ben geç kalmışım o yüzden yaptırmadım sünnet ettircektim doktor 1 yaşına kadar bekle anestezi veriyolar dedi
Balbebek_Egemen Kuckadam bende şimdi yaptırıp büyüyünce sünnet düğününü yaparız dedim doktor yaptırma deyince eşimde vazgeçti
Kuckadam Balbebek_Egemen sormaya herkez sarmiyor hastaneden kuvezden kalirken bile birsuru arkadas buldum ogluma bilgi alip veriyoruz iyi oluyor
Kuckadam Balbebek_Egemen doktor nedn yaptirma diyor ya bizde gittik muayneye ileri geri ittir temizle dedi bende duzenli yapiyorum icinde pamucuk oluyor madem yaptiramiyoruz temiz tutalim
Balbebek_Egemen Kuckadam bende günde 1 defa geri çektiriyorum temizliyorum ucu açılan die anestezi verildiği için yaptırma dedi ama yaptıranlar memlun hemen iyileşiyomuş