Kızlar cumartesi aşı oldum, pazar akşama kadar sadece kol ağrım vardı. Gece birden ateşlendim ve sol göğsüm mastit oldu. 3 gündür yapmadığım şey kalmadı ama yok açılmıyor ve çok canım yanıyor. Daha önce sağ göğsümde bir kaç defa olmuştu ama en fazla 1 güne geçmişti. Napacağım ben şişti açılmıyor kanallarım bebeğim emmek istemiyor o memeyi 😭