Bende yaklaşık iki ay kadar uğraştım gaz sancısı ve kakasıyla ilgili.Doktorumuz fitil vermişti, zeytinyağı bile içirdim rahatlasın diye.Ama bence bol bol masaj yap ve karın hareketleri yaptır.Ben zeytinyağı sürüp bol bol masaj yaptırıyordum.2. aydan sonra rahatladık, günü gününü tutmuyor ama kendi yapmasını bekliyorum