Benimde 2.5 aylık bebeğim var sezeryan dogum sonrası pıhtılaşma için kan sulandırıcı igne kullandim daha önce sorunum yoktu pıhtılaşma oldu şimdi biontech te pıhtılaşma olabiliyomuş ondan dolayı korkuyorum.okullar açılıyo mecburi aşı oldurtuyolar bende cinovac icin randevu aldım .doğum sonrası pıhtılaşma yaşayıp biontechmi oldunuz sinovacmı