Brsnysr Kızım 6.aya giricek nasipse haftaya ama ilk günden beri kusuyor Aptamil kullanıyoruz Dr kg kaybı olmadığı için sıkıntı yok dvm dio 2 no ya gecicez başka marka denemek istiyorum hangisini almaliyim acaba kusması aptamildenmi diye
Brsnysr Gece yediği zaman kusma yok gündüzleri çok bazen süt gibi bazen kesik bazen hemen bazen 1 saat sonra