Ruzgarsmummy Oğlum üç gündür çok iştahsız. Mama meme anne sütü ek gıda su hiç istemiyor zorla veriyoruz artık. Keyfi yeterse yoğurtla muzu yiyor ama corba mama yemiyor. Üç gün önce bexero menenjit aşısı oldu bir de ikinci dişi çıkıyor. Etkisi olabilir mi
Aezgi Ruzgarsmummy diş etikisi olabilir yüksek ihtimal aşılarda ağır aşılar dönemsel bence canım bizde 7.5 aylığız bi ara hic bişey yemek istemedi farkettimki üst dişi ve alt dişi cıkıyor