AA201207 Tüp bebek yaptırıp dondurulmuş embriyosu olan var mı kızlar ? Dondurulmuş bekleyen embriyolar için bakım ücreti oluyormuş sanırım belli bir süre sonra. Bu şekilde ücret ödeyen var mı
Alpbeybi AA201207 benim var 3 tane. Yıllık saklama ücreti olması lazım evet. Benim 1 yılı geçti, aramadılar hastaneden ödeme vs için henüz
Deletedmom27337 AA201207 bnm vardı her sene 500 istedilerdi yanlış hatırlamıyorsam eşim ne gerek var dedi artık çöpe gitmiştir
AA201207 Alpbeybi benimde 7 tane var 1 yılı geçti bizi de arayan yok tedavi olurken de böyle birşey konuşuldu diye aklımda kalmış ama aranmayinca da yanlış mı hatırlıyoruz acaba diye merak ettik eşimle
Dghtas AA201207 kliniğe uğramıştım orada ödedim 650₺ ödendi ama merkezden merkeze değişiyordur fiyat bakalım bu sene nasıl olacak belki onlar ararlar
lilosbebek AA201207 sabit ücretti biz ilk dondururken ödeme yaptık sonra devam ettirmedik ne kadardı hatırlamıyorum ama yapan yere göre değişir
AA201207 Dghtas evet yerine göre değişiyordur mutlaka bende hem merak ediyorum hem duyacağım rakamdan korkuyorum🙈