mutluluk12 Bugün viledanin pedallı olanını siparis verdim ama sonradan gördüm ki kimse memnun degil acaba neden memnun değilsiniz ya da memnunsunuz yazabilir misiniz lütfen ♥️
Zhnce mutluluk12 çok güzel aslında ama çok çabuk deforme oluyor Yengem 3 kez aldı en sonunda bir daha almam dedi almadı Ablam 2 kez aldı oda aynı şekilde Pedal kısmı bozulabiliyor şans işi bence kimi uzun süre kullanıyor bizimkilere dayanmadı maalesef 🤣 Bende banat marka aldım üsten bastırılanlardan 60 liraydı 1 seneden fazladır kullanıyorum valla maşallah taş gibi
mutluluk12 Deterjanhanim Evett ya arkadaşımda 5 yıla yakındır kullanıyorum çok iyi temizliyor falan demişti ama bugün bi post gördüm en iyi vileda diyeydi galiba orda yazmışlardı ben de şaşırdım acaba gerçekten iyi degil mi diye az bi para da degil nerdeyse 200 liraya aldım ona göre iptal edeyim dedim 😂
mutluluk12 Metehanbey Galiba pedal kısmı çok çabuk gidiyormuş ve ıslak bırakıyormuş diye yazmışlardı sanki ☺️
Cloudsmom Valla ben çok memnunum,heryere giriyor kolayca dönen başlık. Pedal sisteminden de ıslaklık oranını ayarlayabiliyorsunuz. Pratik geldi bana.
mutluluk12 Cloudsmom Yaa tam istedigim gibi iste o yüzden aldım ama biraz önce o posttaki yorumları görünce tereddüt ettim o yüzden bi yazayım sorayım dedim 😄
Deterjanhanim mutluluk12 dediğim gibi ben 3 senedir kullanıyorum bı problem yaşamadım hatta anneme de aldık daha yeni oda gayet memnun bunya yıldır niye almamışım diyip duruyo😂
Keskeuyusamm Asla alma. Bi işlevi yok yani. Ben onun üstüne üç dört tane vileda aldım. Onu da kaldırıp attım. Kıllar kakıyor zaten olduğu gibi
mutluluk12 Keskeuyusamm Normalde de evi süpürgeye vurup öyle silerim yerleri diğer kullandıklarım da kılları kaldırmıyordu çünkü siz kaldıran bi vileda bulduysanız adını yazarsanız çok sevinirim 🥰
mutluluk12 Zhnce Evet ya dediğiniz gibi gerçekten şans işi deneyip gorecez daha bizde 😂😂 ben de smart vileda miydi neydi onu kullanıyordum 1.5 dayandı bu defa kaliteli bisey olsun dedim de bakalım daha 😂♥️